החשיבות של עורך דין לדור שני לניצולי שואה בקבלת הזכויות מגרמניה

הורים שלכם היו ניצולי שואה? אמא או אבא סיפרו סיפורים שלא היה לכם קל להכיל? חייכם הושפעו מהוריכם הניצולים? אם אתם דור שני לניצולי שואה או אם אתם ניצולי שואה ובני זוג של ניצולים – חשוב  שתדעו שיש לכם זכויות שחשוב למצות!

 ממשלת גרמניה החלה לפצות יהודים שניצלו מזוועות ורדיפות הנאצים כבר בשנת 1976. מאז ועד היום מגיעות זכויות שונות לניצולים וזכויות לדור שני לניצולי שואה כמו קצבה חודשית ושנתית, פנסיה ופיצויים, כאשר הכול מגיע ממשלת גרמניה. 

ובכל זאת לא כולם מכירים את הזכויות שלהם. יתרה מכך, יש ילדים של ניצולי שואה הנחשבים דור שני לשואה – שלא מצליחים למצות את הזכויות שלהם בשל בירוקרטיות, "טופסולוגיה" רבה, סירוב של הרשויות לעסוק בנושא ושאר עיכובים יכולים לגרום לכך שאנשים פשוט לא ממצים את הזכויות שלהם. 

לבירור זכויות לאלמנים של ניצולי שואה

http://xn--6dbebpbab4ajbw3b1a8a.com/2020/08/12/what-are-the-rights-of-widows-of-holocaust-survivors/

אז מה עושים?

כדי למצות זכויות חשוב לבחור עורך דין לדור שני לניצולי שואה. עורך דין שעוסק ב זכויות ניצולי שואה יעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם. כדאי לבחור את מי שמכיר את המוסד לביטוח לאומי ואת הדרך למצות זכויות. 

כיצד עו"ד כזה יכול לעזור לכם? 

איש מקצוע מסוג זה יוכל לתת לכם מידע חיוני ולהסביר לכם אודות הזכויות שלכם, קצבאות, פיצויים וכל מה שמגיע לדור שני לניצולי שואה ולאנשים בגיל השלישי והרביעי. 

עורך דין טוב יוכל לעזור לכם להגיש בקשה למוסד לביטוח לאומי ולעבור את כל מכשולי הטכנולוגיה והבירוקרטיה. עורך דין לניצולי שואה ייצג אותכם מול הביטוח הלאומי הישראלי וגם יעזור להעביר מידע לביטוח הלאומי הגרמני. 

כדאי לקבל ליווי וייעוץ עיצוב מעורך דין מומחה לבריאות בגיל השלישי, דיור והטבות, פנאי ורווחה, זכויות קשישים, ויש לבחור איש מקצוע שיעזור לכם לקבל את הכספים שמגיעים לכם, כמו גם את הפיצויים הזכויות וההטבות השונות לגיל השלישי.  למידע נוסף עו"ד סיבר וויצקר

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תביעות סיעוד – איך עושים אותן נכון?
תביעות סיעוד יכולות להיות פרוצדורה לא פשוטה עבור בני המשפחה, ולעיתים חוויה משפילה עבור המבקש תביעת...
קרא עוד »
דצמ 14, 2018
הוגש נגדך כתב אישום בגין עבירות סם? כיצד תפעל
במצב שבו הוגש כתב אישום בגין עבירות סם, חשוב להבין שלא צורך לומר נואש, במיוחד בהתחשב בעובדה שיש מה...
קרא עוד »
נוב 09, 2021
היכן ניתן לעשות הסכם על משמורת משותפת?
הסכם משמורת משותפת מיועד להורים אשר החליטו להיפרד וכל אחד מהם מעוניין להישאר מעורב בחייהם של ילדיהם....
קרא עוד »
מרץ 30, 2022