עורך דין תביעה אזרחית

עורך דין לתביעה אזרחית הוא מקצוע משפטי העוסק בדיני תיקים אזרחיים, קבלו מידע על משה כהאן לגבי תביעות נגד נושאי משרה. זהו סוג של חוק המאפשר לאנשים לתבוע אחרים בבית משפט על נזקים, כגון כסף או זמן, כאשר הם נפגעו על ידי מישהו אחר. עורך הדין יוכל לייצג גם את האינטרסים של מי שנפגע או נפגע. ויוכלו גם לסייע להם לנהל משא ומתן להסדר או פסק דין על פי בית המשפט אם נגרם להם נזק. עורך דין ייקרא בדרך כלל עורך דין. הכוונה היא למקצוע עריכת הדין שמכיר באדם כבעל הכישורים הדרושים לייצוג לקוחות בבית המשפט על סמך הידע שלו במשפט ובפרקטיקות המשפטיות. 

מה תפקידו של עורך דין תביעה אזרחית? תפקידו של עורך הדין לתביעה אזרחית הוא לסייע ללקוחות בעניינים המשפטיים שלהם. ישנם תחומים רבים ושונים בתוך המשפט, ולכל תחום יש מערכת חוקים משלו. עורך הדין לתביעה אזרחית מסייע לאנשים בעניינים משפטיים אלה על ידי כך שהוא עוזר להם להבין את החוקים וכיצד הם חלים עליהם. מהם תחומי המשפט העיקריים? זו שאלה גדולה, והיא עשויה לדרוש יותר מתשובה אחת. להלן כמה תחומים כלליים שעורכי דין עוזרים ללקוחות: חוק פלילי משפט אזרחי דיני משפחה (ילדים) זכויות קניין (מקרקעין, חוזים וכו') תביעות בגין נזקי גוף ומוות בעוולה.

לקביעת פגישת ייעוץ לתביעה אזרחית היכנסו לאתר

מה ההבדל בין תיק אזרחי לתיק פלילי? 

ביעה אזרחית היא פעולה משפטית הכרוכה בכסף. לחוק אכפת מכמות הכסף הכרוכה בכך, כמה יעלה להתדיין, ואם זה עומד להסדיר או לא. תיק פלילי הוא תביעה שהוגשה על ידי המשטרה או סוכנויות ממשלתיות אחרות כדי להשיב פיצויים על מנת להעניש מישהו במעצר, העמדה לדין, מאסר וכליאה ממושכת. בדרך כלל אנשים תובעים על דברים כמו: מצוקה רגשית או פציעות פיזיות אחרות שנגרמו כתוצאה מהתנהגות מזיקה (כגון אונס) או פציעה שנגרמה משימוש פזיז בסמים או באלכוהול עונשים כוללים: מאסר ו/או הפסד כספי משמעותי. 

 למידע נוסף משה כאהן עורכי דין

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך עורך דין מיזוג חברות ייצג את האינטרסים שלך בצורה הטובה ביותר?
שירותיו של עורך דין מיזוג חברות יהיו בעלי ערך רב בעבור אלו מכם שירצו שהאינטרסים שלהם ייוצגו בצורה לא...
קרא עוד »
ינו 20, 2021
רישום קבלן רשום – מה צריך לדעת ואיך עושים זאת?
תהליך קבלת רישיון קבלן הוא סבוך ולכן עדיף לבצע זאת באמצעות עו"ד רישום קבלנים שמכיר את כל דרכי...
קרא עוד »
דצמ 14, 2020
רגע לפני חיוג: קראו פסקי דין של עו"ד תעבורה אליו אתם פונים
קשה לתאר מה גודל האסון שיקרה לכם אם תימצאו אשמים בבית משפט לענייני תעבורה. במקרה הקל ישללו לכם את...
קרא עוד »
ינו 25, 2019