נוטריון בתל אביב – יום אחד גם אתם תזדקקו לו

נוטריון בתל אביב

השמועה אומרת שמקצוע עורך הדין בישראל הוא המקצוע הכי נפוץ, וזאת לא סתם שמועה, אלא אמת. הסטודנטים למשפטים שהפכו עם הימים לעורכי דין עבדו קשה מאד כדי לקבל את התואר של המקצוע הכי מבוקש ויוקרתי בארץ, אך מי שנמצא בהיכרות עמוקה עם המקצוע יודע שמדובר באחד המקצועות היותר דרשניים מבחינת זמן, משאבים וסבלנות רבה ויעידו על כך לא רק הסטודנטים שמשקיעים את מיטב שנותיהם בלימודים ובסטאז', אלא גם עורכי הדין עצמם שכבר עוסקים בפועל תחום שנים רבות. יש לא מעט אתגרים מרתקים בתחום המשפטים.

ישנם המון משרדי עורכי דין בין אם משרדים ובין אם עורכי דין בודדים עצמאיים. עורכי הדין האלו הם עורכי דין שהוסמכו והוכשרו באופן רשמי על ידי לשכת עורכי הדין, אך מה שלא יודעים כולם הוא שלמעשה לא כל עורך דין מסוגל לשמש כעורך דין נוטריון בכלל, ובפרט נוטריון בתל אביב – העיר שבה מאד קל למצוא עורכי דין מכל התחומים. עיסוק כעורך דין נוטריון מעניק לעורך הדין העוסק בכך לא רק הרחבת מערך הלקוחות והכנסה נוספת אלא גיוון רב בנושאי העיסוק היומיומיים במשרד.

על מנת שעורך הדין יוכל לשמש גם כעורך דין נוטריון, עליו לגשת אל מבחני משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין. עורך דין זכאי לגשת למבחנים אלו אך ורק אם יש לו וותק של מעל 10 שנים בתחום המשפטים. היה וניגש, סיים את המבחן בהצלחה והוסמך רשמית, יוכל עורך הדין לעסוק כנוטריון ולהרחיב את מערך הלקוחות שלו בנוסף להכנסה משמעותית וגיוון בנושאי העיסוק בעריכת דין.

בעיר תל אביב ישנו מגוון רחב של עורכי דין החל מגדולים ומפורסמים ועד למשרדים קטנים שרק החלו את דרכם לפסגה, כך שאם אתם מחפשים עורך דין, אז נוטריון בתל אביב לא יהיה לכם קשה למצוא.

עורך דין נוטריון איך מגדירים אותו רשמית?

איך מוגדר עורך דין נוטריון? נוטריון הוא עורך דין שעוסק בתחום המשפטים מעל 10 שנים ורק בזכות הוותק שלו יש לו את הזכות לגשת למבחני הנוטריון ולמעשה לתרגם, לאמת, לנסח ולטפל במסמכים המשפטיים המתאימים בהתאם לדרישות הבירוקרטיה.

המסמך שעליו חתום עורך הדין (שהוסמך גם לעסוק כנוטריון) הוא מסמך הקביל גם בבית המשפט. בתל אביב לדוגמא אין בעיה למצוא עורכי דין נוטריוניים היות וזאת עיר המרכזת באופן נוח מגוון של משרדי עורכי דין מכל ההתמחויות, הגדלים והסוגים.

האם חובה עורך דין שמוסמך גם כעורך דין נוטריון?

לפעמים יש תושבים הזקוקים לשירותי השגרירות בתל אביב כדי לטפל במסמכים הנדרשים לאימות. מסמכים אלו גם זקוקים לתרגום, ולכן יש גם צורך במתרגם. לא תמיד צריך לשכור שני אנשי מקצוע שונים לשם כך, עורך הדין הנוטריון יכול גם לתרגם, ואפילו מומלץ שעורך הדין המטפל בכם יעשה זאת.

הרבה סטודנטים המגיעים לארץ מכל מיני מדינות בעולם צריכים לעבור תהליך אימות מסמכים כדי שיתקבלו ללימודים באוניברסיטאות השונות. גם אונ' תל אביב דורשת אישור, תרגום ואימות של המסמכים הספציפיים על מנת שהסטודנטים יוכלו לקבל את הזכות ללמוד בה. בנוסף, עליהם להציג מסמכים רשמיים על פי הבירוקרטיה הנדרשת בישראל.

עורך דין שמוסמך לשמש גם כורך דין נוטריון בתל אביב יקיים את התהליך הזה באופן מהיר ויקל משמעותית על הסטודנטים.

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין תאונות דרכים – כך תבחרו נכון
כשאנחנו מחפשים עורך דין, בכל תחום שהוא, הרי שאנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע שיכולים לייצג...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
האמת על אמנת מס ישראל ארה"ב
מעל 74 מדינות יש חוזה מס עם ארצות הברית, וישראל אינה יוצאת דופן. אם אתם אזרחים עם כפל דרכונים ומשלמים...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
צוואת וירושות – למה חשוב לפנות לעורך דין?
אחד הנושאים הרגישים והחשובים ביותר שעומדים ביחסים בתוך המשפחה, זה כל מה שקשור לצוואות וירושות. גם אם...
קרא עוד »
נוב 03, 2020