מה כדאי לי לעשות אם קיבלתי צליפת שוט?

אנו מאחלים לכם כי תמיד תהיו בריאים, אך המציאות מכה על פנינו ומראה לנו כי רוב האנשים יהיו חולים ואפילו ייפצעו מתישהו. כיום המון אנשים נפצעים בתאונות דרכים ואפשר לומר כי תאונות הדרכים הם מכת מדינה וטוב תעשה הממשלה אם תוריד את הנתונים המזוויעים על תאונות דרכים. אחת התאונות הנפוצות ביותר היא צליפת שוט ועל רקע זה עולה השאלה מה כדאי לי לעשות אם קיבלתי את צליפת השוט?

אם קיבלתם צליפת שוט תאונת דרכים אנו מציעים לכם קודם כל ללכת לרופא או למיון שיבחנו אתכם ויוודאו כי לא קיבלתם זעזוע מוח או פציעות חמורות מכך. מיד לאחר מכן אנו ממליצים לכם לפנות אל עורך דין המומחה לתאונות דרכים שיראה האם מגיע לכם פיצוי מחברת הביטוח שלכם או מחברת הביטוח של הרכב שפגע בכם וכך תוכלו לקבל פיצוי מתאים לסבל שלכם.

כיצד אוכל להימנע מצליפת שוט?

אין ספק כי צליפת שוט היא בין הדברים הכואבים והקשים ביותר שיש ועל רקע זה עולה השאלה איך אפשר להימנע מצליפת שוט? אם כן קודם כל הדרך הטובה ביותר להימנע זה פשוט לנסוע כחוק, להאט מתי שצריך והכי חשוב לשמור מרחק לא רק מהרכב שלפניכם אלא גם מהרכב שמאחוריכם.

אם תשמרו מרחק הסיכוי שתקבלו את הצליפה הוא מאוד נמוך ולכן כדאי לכם להקפיד על כך. כמובן שכדאי גם לקנות רכב בטיחותי אשר יש בו כריות אוויר ושלדה חזקה וכך הסיכוי שלכם להיפצע יורד. לכן שימו לב איזה רכב אתם קונים ואל תזלזלו בנושא זה.

האם במקרה של צליפת שוט קלה כדאי לי לפנות אל עורך דין?

נאמר כי הייתה לכם צליפת שוט קלה, האם במקרה של צליפה כזאת כדאי לפנות אל עורך דין? אם כן אנו מציעים לכם תמיד לאחר תאונת דרכים ולאחר צליפת השוט לפנות אל עורך דין מכיוון שמאוד יכול להיות שמגיע לכם פיצוי בגין צליפת שוט תאונת דרכים. לא רק זאת אלא שיכול להיות שהצליפה גם אם היא קלה תפתח לדברים חמורים יותר ולכן תמיד כדאי להתייעץ עם עורך דין לאחר תאונת דרכים. 

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
באילו מקרים צריך טוען רבני
בחירת הטוען הרבני המתאים היא בחירה חיונית ומשפיעה כאשר אתם זקוקים לייצוג בבתי הדין הרבניים למשל עבור...
קרא עוד »
יול 03, 2023
משכירים נכס: מה עושים כשהדייר לא מתפנה מהדירה?
אתם חותמים על הסכם שכירות עם שוכר חדש, מאמינים ובטוחים שהוא האיש שלכם והכל יהיה טוב. לעיתים, תוך זמן...
קרא עוד »
ינו 14, 2020
איך לבחור עורך דין לרשלנות רפואית
המושג 'רשלנות רפואית' מתייחס לפגיעה אשר נוצרה בעקבות טיפול רשלני על ידי צוות רפואי, בעוד שרשלנות לפי...
קרא עוד »
פבר 25, 2019