מה זה חוזה שכירות מוגנת? 

חוזה שכירות להדפסה

כל בעל נכס שרוצה להשכיר את הנכס שלו, בין אם מדובר בדירה להשכרה ובין אם מדובר במבנה תעשיה או אפילו מחסן, הוא ומי שמשכיר את הנכס חותמים על חוזה השכירות כששני הצדדים  מסכימים על כל התנאים בחוזה. ישנם הפונים לעו"ד על מנת לכתוב חוזה שכירות, ישנם המורידים חוזה כתוב באינטרנט, ישנם המתייעצים עם קרוב משפחה או חבר על מנת לוודא כי כל הסעיפים הנדרשים נמצאים בחוזה ועוד דרכים רבות. חשוב לפני שאתם כותבים חוזה (בכל דרך אפשרית, עם עו"ד או באופן עצמאי) תכירו את סוגי החוזים האפשריים. 

ישנם סוגים שונים לחוזי שכירות, אז בואו נבין מה ההבדלים ביניהם: 

חוזה שכירות בלתי מוגנת – חוזה שכירות זה הוא הנפוץ ביותר ומרבית השוכרים והמשכירים דירות, בתי עסק ובכלל נכסים כמו מחסנים, מפעלים וכן הלאה חותמים. זהו חוזה שיש לו תאריך התחלה, תאריך סיום ומצוינים בו כל הפרטים כמו תכולת הנכס, אחריות התיקונים בנכס וכן הלאה. 

חוזה שכירות מוגנת – זהו חוזה המתחייב לשמור ולהגן על החוק להגנת הדייר ולמעשה, הדייר ששוכר את הנכס זכאי לזכויות מיוחדות במיוחד כמו: על פי חוק, לא ניתן לפנות את הדייר, תשלומי שכר הדירה נמוכים יותר ולמעשה רבים מכירים בשם "שכירות בדמי מפתח" שזהו למעשה חוזה שכירות מוגנת.

חוזה שכירות משנה – חוזה שכירות זה תופש תאוצה בשנים האחרונות יותר ויותר, כאן החוזה מתקיים בין מי ששוכר את הנכס לבין צד ג', כלומר, הבעלים של הנכס אינו צד בחוזה, ומי שמשכיר את הנכס סוגר הסכם עם צד שלישי. בחוזים אלו ניתן להשכיר את כל הנכס או רק חלק ממנו כמו בבנייני משרדים וכד'. 

איך להשיג חוזה שמתאים לכם? 

היום יותר ויותר שוכרים נעזרים באינטרנט על מנת להבין מה כתוב בתוך החוזים לשכירות והיתרון הגדול הוא, שניתן ביתר קלות למצוא חוזה שמתאים בדיוק למה שאתם מחפשים, בין אם מדובר בחוזה לשכירות דירה, לבית עסק, למחסן וכן הלאה. כדי להקל עליכם, צירפנו לכם חוזה שכירות להדפסה ממש כאן. כך תוכלו לקרוא את החוזה ברוגע, לבדוק שהוא מתאים לכם בדיוק לסוג הנכס ולסוג השכירות בצורה פשוטה ומהירה. 

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין לרישום קבלן רשום – כל המידע
אפשר לומר כי קבלן שאינו רשום בפנקס הקבלנים, נמצא בבעיה. היקפי העבודה הכספיים שלו יהיו מוגבלים, ואנשים...
קרא עוד »
נוב 25, 2020
איך ניתן לבטל תשלומי פשיטת רגל?
היום ניתן לשמוע יותר ויותר על אנשים, אשר עומדים בפני פשיטת רגל או כאלו, שכבר נמצאים בעיצומו של התהליך....
קרא עוד »
נוב 24, 2020
מה נופל תחת ההגדרה של קניין רוחני? 5 דוגמאות
לכל אדם יש קניינים גשמיים כמו כסף, חפצים שונים, יצירות שהוא יצר ועוד כהנה וכהנה. ישנם גם קניינים שהם...
קרא עוד »
יול 14, 2020