גירושין – האם יש דרך לעשות את זה בצורה יפה? 

גירושין

האמת היא, שרוב האנשים שעמדו ביחד מתחת לחופה כשהם היו צעירים, קיוו עמוק בפנים שזה יהיה לעד. יחד עם זאת, כולנו מודעים היטב לסטטיסטיקה בישראל, שכן אחד מכול שלושה זוגות מוצא את עצמו מתגרש בסופו של דבר. התחלתם גם אתם לחשוב על גירושין? אתם רוצים לעשות את זה כמה שיותר מהר וחוששים איך תתמודדו עם הנושא של חלוקת הרכוש במסגרת הגירושין? תוכלו להתנחם בעובדה שאתם ממש לא לבד. ראשית, כמו שכבר אמרנו, זה קורה להרבה מאוד זוגות, ושנית, אם תשימו לב לכמה טיפים חשובים שתוכלו לקבל מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום, אתם תצליחו להיפרד ולהתרגש בצורה הרבה יותר נעימה ממה שנדמה לכם. זו לא באמת חובה להתווכח, להגיע לאינספור דיונים בבתי המשפט ולהוציא סכום עתק על הפרידה, אז למה שלא תפנו עוד היום אל אנשי המקצוע שבאמת יוכלו לעזור לכם בתהליך הזה? 

גירושין בעזרת עו"ד 

למרות הרצון הטוב להבין אחד את השנייה ולא לריב על כל הרכוש שיש לכם, לעיתים זה בלתי נמנע. לכן, אם אתם רוצים להקדים תרופה למכה ולא לחכות לרגע שבו כבר תהיו עמוק בתוך הוויכוחים האינסופיים, כדאי יהיה לפנות עוד היום לעו"ד לענייני גירושין. בתחום הגירושין, כמו בהרבה תחומים אחרים בחיים, הניסיון והידע יוכלו לסייע. לכן, אם תפנו לעו"ד שחי ונושם את התחום הזה כבר לא מעט שנים, אתם תראו שיש מי שיעמוד לצדכם. הוא יסביר לכם על התהליך ויעזור לכם להתגרש בלי שזה יעלה לכם הרבה יותר מידי. כמו כן, הוא ידאג לאינטרסים של המעורבים בדבר, כך ששני הצדדים יסיימו בסופו של דבר את התהליך עם תחושה שהם קיבלו, פחות או יותר, מה שבאמת מגיע להם מתוך הרכוש המשותף. 

איך לבחור עו"ד מתאים לתהליך? 

אם תעשו חיפוש תגלו שבתחום הגירושין יש כמובן לא מעט עורכי דין שאליהם תוכלו לפנות, וכמובן שהמטרה של כל אחד מהם היא לסייע לכם להיפרד כמה שיותר מהר וכמה שיותר בקלות. עם זאת, תחום הגירושין הוא לא רק עניין פרקטי של חלוקת רכוש, שכן בדרך כלל גם הרבה מאוד רגשות מעורבים כאן. זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם מחפשים לכם עו"ד לענייני גירושין, כדאי יהיה גם לבדוק איזה אדם הוא, איזו תחושה הוא מעורר אצלכם והאם אתם מרגישים שתוכלו לסמוך עליו. חלוקת הרכוש זה לרוב לא משהו שאפשר להתמודד איתו ביום אחד וזהו, שכן לא פעם מדובר על תהליך ארוך ועל לא מעט דיונים. לכן חשוב שיעמוד לצדכם עו"ד כמה שיותר מנוסה, מקצועי וכזה שגם יודע להביע אמפטיה כלפי הלקוחות שלו. אם קיבלתם את ההחלטה להתגרש אל תדחו את הדברים, כי לרוב הזמן לא ישחק לטובתכם. בחרו לכם עוד היום עו"ד מוצלח וצאו לדרך חדשה. 

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שליטה בייצוג מעסיק: תובנות וידע מכריעים
ניווט בנוף המורכב של חוקי העבודה וסכסוכי עובדים יכול להיות מאמץ מאתגר עבור כל מעסיק. דרך יעילה לנהל...
קרא עוד »
יול 31, 2023
נהיגה בשכרות על אופניים חשמליים: מה העונש?
נהיגה בשכרות של אדם שנוהג ברכב או של אדם הרוכב על אופניים חשמליים היא עבירה שהחוק מתייחס אליה באופן...
קרא עוד »
ספט 29, 2020
תובנות מפתח על ויזות אמריקאיות לעסקים: חשיפת היסודות
כשמדובר בויזות עסקים לארה"ב, יש שפע של מידע שלעתים קרובות נותר בלתי נחקר. מעבר לתהליך הבקשה הבסיסי,...
קרא עוד »
דצמ 19, 2023