איך לבחור עורך דין לרשלנות רפואית

מהי רשלנות מקצועית?

המושג 'רשלנות רפואית' מתייחס לפגיעה אשר נוצרה בעקבות טיפול רשלני על ידי צוות רפואי, בעוד שרשלנות לפי הגדרתה: מתרחשת בעת טיפול רפואי שהתרחש ללא נקיטת חובת הזהירות הסבירה.

כיום, רבים יכולים להיפגע גם מטיפול של צוות רפואי בבית החולים, כמו גם מטיפול רשלני בעת רפואה משלימה, ניתוח או כל פרוצדורה פלסטית וכירורגית אחרת. רשלנות זאת יכולה להיגרם על ידי כל גורם או מטפל בבריאות הגוף והנפש. אבל איך אפשר לבחור עורך דין לרשלנות רפואית?

מיקוד ומומחיות

אם נגרמה לכם רשלנות רפואית, בין אם מדובר ברשלנות בניתוח, בטיפול שיניים, רשלנות בהריון או בשאר תחומים – חשוב שתדעו כיצד לבחור עורך דין מתאים וכזה שילווה אתכם לאורך כל הדרך. עורך דין  טוב ילווה וייעץ לכם עד קבלת סכום הפיצויים שיחזיר את חייכם למסלול.

בזמן שאתם בוחרים את עורך הדין שילווה אתכם בכל הדרך לקבלת פיצוי, חשוב לבחור איש מקצוע מומחה בנושאים של רשלנות רפואית ולא בנושאים כלליים. כיום ישנם משרדים המתמקדים בתחום ומכירים את כל רזי המקצוע, כמו גם את התקנות והחוקים הנוגעים לתחום. ישנם עורכי דין המומחים בטיפול וייצוג נפגעי רשלנות בניתוח, רשלנות בהריון ולידה, בניתוח פלסטי, בטיפולי שיניים ועוד. משרדי עורכי דין העוסקים בתחום רשלנות רפואית יציעו קשת רחבה של שירותים ומתן תשומת לב לכל מקרה לגופו.

המלצות

נסו לקבל המלצות אודות עורכי דין טובים ומקצועיים. המלצות ניתן לקבל מחברים, בני משפחה וקרובים, כמו גם מאתרים העוסקים בבחירת בעלי מקצוע וברשתות החברתיות. נסו לקבל חוות דעת אמתיות אודות עורך דין טוב, כמו גם לקרוא יותר אודותיו, לחפש את שמו ברחבי הרשת ולבחון את מקצועיותו. לרוב, תוכלו למצוא אתרים ייעודיים של עורכי דין, הכוללים בין היתר מאמרים מקצועיים בתחום.

כנות ושקיפות

וודאו כי אתם בוחרים אנשי מקצוע שיוכלו להציג בפניכם תמונה נכונה של סיכויי הצלחתכם בבית המשפט. ישנם עורכי דין שייצגו אתכם בכל מחיר, גם אם הם יודעים כי אין יותר מידי סיכוי לביסוס כתב תביעה ולקבלת פיצויים. עם זאת, עורך דין טוב ואמין יפרט בפניכם את סיכויי ההצלחה של התביעה, וייעץ לכם לפעול בדרך הנכונה.

פסקי דין

אחת השיטות באמצעותן ניתן לבחור איש מקצוע נכון, נעשית על ידי חיפוש קצר ברשת האינטרנט.  באמצעות כניסה לאתרים המכילים פסקי דין ולקטעי עיתונות העוסקים בתחום, תוכלו לדעת האם עורך הדין שאתם רוצים לבחור נחל הצלחות בתיקי רשלנות רפואית. בדיקה זאת מתרחשת על ידי קריאת פסקי דין והבנת סכומי הפיצויים שאיש המקצוע הצליח לקבל עבור התובעים.

תשלום

נסו לברר בין כמה וכמה עורכי דין מהי שיטת התשלום שהם מצפים לה. כיום ישנן שלוש שיטות מרכזיות ביניהם: קבלת אחוזים מסכום הפיצויים שיפסק לטובת התובע, תשלום שכר טרחה קבוע או גלובאלי, כמו גם שעורכי דין יכולים לגבות את שכרם על פי שעות עבודה. בחרו את שיטת התשלום שמתאימה לכם ביותר, תוך בחירה נכונה המתאימה למצבם הכלכלי.

 

לסיכום, עורכי דין לרשלנות רפואית לא חסר. כדי לבחור את איש המקצוע הנכון, יש תמיד להיעזר באינטואיציה שלכם ובשאר הדגשים שצוינו מעלה, וזאת כדי לבצע בחירה נכונה וחכמה.

כללי משפטים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפים לבחירת עורך דין פלילי
לפני שאתם בוחרים בשירותיו של עורך דין פלילי, אתם צריכים לבדוק את הניסיון שלו, ההצלחה בטיפול בתיקי עבר...
קרא עוד »
יול 28, 2021
איזה חברות מספקות שירות משלוחים משפטיים?
אחד השירותים החשובים ביותר עבור בעלי עסקים, משרדים, רשויות, מוסדות ציבור וכן עבור גורמים פרטיים, הוא...
קרא עוד »
פבר 20, 2020
עורך דין פלילי בחיפה, כך תבחרו נכון
בעיר השוקקת חיפה, השוכנת לאורך קו חוף הים התיכון המדהים של ישראל, קבוצה של אנשי משפט נלחמים ללא הפוגה...
קרא עוד »
יונ 17, 2023